July 29, 2017

*مادری زبان اردو پر منتخب اشعار*☄

☄ *مادری زبان اردو پر منتخب اشعار*☄

     
ہم ہیں تہذیب کے علمبردار
ہم کو اردو زبان آتی ہے

✍محمد علی ساحل

بات کرنے کا حسیں طور طریقہ سیکھا
ہم نے اردو کے بہانے سے سلیقہ سیکھا

✍منیش شکلا

نہیں کھیل اے داغؔ یاروں سے کہہ دو
کہ آتی ہے اردو زباں آتے آتے

✍داغؔ دہلوی

وہ کرے بات تو ہر لفظ سے خوشبو آئے
ایسی بولی وہی بولے جسے اردو آئے

✍احمد وصی

اردو ہے جس کا نام ہمیں جانتے ہیں داغؔ
ہندوستاں میں دھوم ہماری زباں کی ہے

✍داغؔ دہلوی

وہ عطر دان سا لہجہ مرے بزرگوں کا
رچی بسی ہوئی اردو زبان کی خوشبو

✍بشیر بدر

سلیقے سے ہواؤں میں جو خوشبو گھول سکتے ہیں
ابھی کچھ لوگ باقی ہیں جو اردو بول سکتے ہیں

✍نامعلوم

میرا ہر شعر ہے اک راز حقیقت بیخودؔ
میں ہوں اردو کا نظیریؔ مجھے تو کیا سمجھا

✍بیخود دہلوی

اردو جسے کہتے ہیں تہذیب کا چشمہ ہے
وہ شخص مہذب ہے جس کو یہ زباں آئی

✍روش صدیقی

اردو سے ہو کیوں بیزار انگلش سے کیوں اتنا پیار
چھوڑو بھی یہ رٹا یار ٹوئنکل ٹوئنکل لٹل اسٹار

✍انور مسعود

میری اللہ سے بس اتنی دعا ہے راشدؔ
میں جو اردو میں وصیت لکھوں بیٹا پڑھ لے

✍راشد عارفی

شہد و شکر سے شیریں اردو زباں ہماری
ہوتی ہے جس کے بولے میٹھی زباں ہماری

✍الطاف حسین حالی

وہ بولتا ہے نگاہوں سے اس قدر اردو
خموش رہ کے بھی اہل زباں سا لگتا ہے

✍نامعلوم

مرے بچوں میں ساری عادتیں.  موجود ہیں میری
تو پھر ان بد نصیبوں کو نہ کیوں اردو زباں آئی

✍منور رانا

1 comment:

Unknown said...

خُوب 👌🏽👍🏽