November 22, 2010

ذرا خود ہی سوچو۔۔۔

یہ اب کس لیے تم

میرے ہاتھ کو اپنے ہاتھوں میں لے کر

یہ کہتے ہو مُجھ سے

کہ تم اپنی ساری تھکانیں مُجھے سونپ کر

میرے سِینے پہ سر رکھ کے

پچھلی مُسافت کی جاگی ہوئی

ساری نیندوں کو سو لو

جو ہونٹوں پہ ٹھری ہوئی پیاس ہے

اُس کے صحرا بِھگو لو

تمہارا یہ لمسِ تازہ ہی اب میرا ہمراز ہو گا

تمہارا یقیں میرا اعزاز ہو گا

یہیں سے محبت کا آغاز ہو گا

یہ اب کس لیے تم

میرے ہاتھ کو اپنے ہاتھوں میں لے کر

یہ کہتے ہو مجھ سے؟؟؟

ذرا خود ہی سوچو

ابھی کل تلک تم

میرے خال و خد

میرے ہاتھوں کی ریکھاؤں

اور میرے سارے سفر کو

میری شاعری

میرے دستِ ہُنر کو

میرے ذہن کو

میری فِکرِ رسا کو

کبھی ریت کہتے

کبھی تم ہواؤں سے تشبیہ دیتے

کبھی خاک اور راکھ کہتے نہ تھکتے

مگر اب اچانک

یہ کیا کہہ رہے ہو؟؟؟

ذرا خود ہی سوچو
ذرا خود ہی سوچو۔۔۔

3 comments:

Rida said...

:)

bsc said...

Rida, I am introduced to this by Mystic. I am not clear how to appreciate "free poetry" but your expressions caught my attention and remarkable indeed are some phrases especially
نیندوں کو سو لو
بہت خوب-میں خود ایسا اچھا شاعر نہیں تک بندی کرتا ہوں

Rida said...

Welcome to my blog...thank u soo much for stoping by and sparing some time to read my stuff...on mystic's blog i saw him calling u uncle so i hope u wont mind if i call u uncle as well...:)...so uncle mere khyaal main achi poetry pasand karne k liye acha shaair hona zaroori nahi bas naram mizaj or hasaas hona zaroori hay...i hope u will agree with me. :)