December 22, 2010

Love of a Daughter for her Father,,,!!!

بیٹی۔۔۔۔۔
مُجھے اتنا پیار نہ دو بابا
کل جانے مُجھے نصیب نہ ہو
یہ جو ماتھا چُوما کرتے ہو
کل اِس پر شِکن عجیب نہ ہو
میں جب بھی روتی ہوں بابا
تم آنسو پونچھا کرتے ہو
مُجھے اِتنی دور نہ چھوڑ آنا
میں روؤں اور تم قریب نہ ہو
میرے ناز اُٹھاتے ہو بابا
مُجھے لاڈ لُڈاتے ہو بابا
میری چھوٹی چھوٹی خواہش پر
تم جان لُٹاتے ہو بابا
کل ایسا ہو اِک نگری میں
میں تنہا تم کو یاد کروں
اور رو رو کر فریاد کروں
اے اللہ میرے بابا سا
کوئی پیار جِتانے والا ہو
میرے ناز اُٹھانے والا ہو
میرے بابا مُجھ سے عہد کرو
مُجھے تم چُھپا کر رکھو گے
دنیا کی ظالم نظروں سے
مُجھے تم بچا کر رکھو گے
بابا۔۔۔۔۔۔۔
ہر دم ایسا کب ہو پایا ہے
جو سوچ رہی ہو لاڈو تم
وہ سب تو بس ایک مایا ہے
کوئی باپ اپنی بیٹی کو
کب جانے سے روک پایا ہے
سچ کہتے ہیں دنیا والے
بیٹی تو دھن ہی پرایا ہے
گھر گھر کی یہی کہانی ہے
دنیا کی رِیت پُرانی ہے
ہر باپ نِبھاتا آیا ہے
تیرے بابا کو بھی نِبھانی ہے۔۔۔

2 comments:

mystic said...

Bohat achhi hai...tum ne likhi?

Rida said...

Glad u like it....but ye b meri nai:(....next post try Karon gi meri ho :)